Fundacja LEX NOSTRA Fundacja LEX NOSTRA
115
BLOG

Moja droga - nie moją drogą, czyli jak samorząd chce przywłaszczyć sobie cudzy g

Fundacja LEX NOSTRA Fundacja LEX NOSTRA Prawo Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

Szanowni Państwo! 

Postępowanie o prawne uznanie tego, co jest moje. Pojawiające się coraz to bardziej zadziwiające trudności, których w tak banalnej sprawie o jednoznacznym rozstrzygnięciu, nikt by się nie spodziewał. W końcu nierówna walka ze starostą oraz gminą, którzy mają jeden cel. To, co jest moje - uczynić ich.

Zabrać, przywłaszczyć sobie, tak po prostu przywłaszczyć bo na nie swój teren już jest plan, który trzeba - bez względu na wszystko - zrealizować.

Zapraszam do lektury: 

http://fundacja.lexnostra.pl/moja-droga-nie-moja-droga-czyli-jak-samorzad-chce-przywlaszczyc-sobie-cudzy-grunt/

Zapraszamy do współpracy wszystkich którym wartości takie jak praworządność i sprawiedliwość są bliskie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka